Apartmány

Parkovanie

Reklamné plochy

 Apartmány LICITY ponúkajú plne vybavené ubytovanie krátkodobého prenájmu v centre Žiliny. Momentálne prevádzkujeme 2 moderné na mieru navrhnuté apartmány, kde boli použité recyklované materiály a pretvorené na úžitkové a dizajnové kúsky nábytku a doplnkov.

1.

AKO je vybavený apartmán?

Plne vybavený apartmán je výbornou voľbou pre všetkých, ktorí hľadajú komfort a vysoký štandard služieb hotelového typu. Všetky apartmány ponúkajú základne vybavený kuchynský kút, Wi-Fi pripojenie, toaletné potreby, hotelovú kozmetiku, uteráky a posteľnú bielizeň.

2.

Koľko stojí pobyt v apartmáne?

Ceny apartmánov sa môžu líšiť (napr. v závislosti od termínu Vášho pobytu, podmienok a pod.). Zadajte termín svojho pobytu a pozrite si ceny.

3.

Čo je zahrnuté v cene apartmánu?

V cene apartmánu je zahrnutý poplatok za miestnu daň vo výške 2 € za osobu na noc.

4.

Je v apartmáne internetové pripojenie?

Áno, všetky apartmány majú Wi-Fi pripojenie bez obmedzeného počtu pripojených zariadení.
*Informácie k pripojeniu (názov siete, heslo k pripojeniu na sieť) nájdete priamo v apartmáne.

5.

Je v apartmáne možnosť prístelky?

Nie, vo všetkých apartmánoch nie je možnosť prístelky.

6.

Ako si môžem apartmán rezervovať?

Apartmán je možné si rezervovať cez našu webovú stránku www.licity.sk, telefonicky na tel. č. +421 905 464 593 alebo mailom na adrese jkrejciova@licitor.sk . 

7.

Ako môžem zaplatiť za apartmán?

Platba za apartmán sa vykonáva vopred kartou online. 

8.

Aké sú storno podmienky apartmánov?

Rezerváciu môžete zrušiť bezplatne do 3 dní pred príchodom. 

100% z ceny rezervácie sa účtuje pri zrušení pobytu menej než 3 dni pred Vašim príchodom.

9.

Ako sa dostanem do apartmánu?

Do apartmánu sa dostanete prostredníctvom Vášho mobilného zariadenia, na ktorý Vám v deň príchodu bude pridelený Bluetooth kľúč.

10.

Ako dlho je platný elektronický kľúč pre vstup do apartmánu?

Bluetooth kľúč je platný od začatia Vášho pobytu (check-in od 14:00) po termín Vášho odchodu (check-out do 10:00).

11.

Kedy sa môžem v apartmáne ubytovať, resp. kedy je možný check-in?

Ubytovať sa môžete od 14:00.

12.

Kedy je potrebné z apartmánu odísť, resp. kedy je možný check-out?

Odubytovanie je nutné do 10:00.

13.

Kde môžem parkovať?

Parkovanie je možné na ceste pozdĺž budovy na vyhradených parkovacích miestach. 

Uvedené parkovacie miesta sa nachádzajú v platenej zóne A, tzn.:

PO - PI  07:00-20:00

SO         07:00-22:00

NE         bezplatne

14.

Sú raňajky zahrnuté v cene ubytovania?

Nie, v cene ubytovania nie sú zahrnuté raňajky.

Využite priestor pre zviditeľnenie vašej reklamy u nás. Športovo-oddychový areál spája aktívny životný štýl s príjemným oddychom a gastronómiou. Areál sa nachádza vo vynikajúco dostupnej lokalite pri Vodnom diele Žilina.

1.

Kde sa nachádzajú reklamné plochy?

Všetky reklamné plochy sú umiestnené v športovo-rekreačnom areáli eXtreme park pri Vodnom diele Žilina. Adresa: Cesta na Mojš 1375, 013 01 Žilina.

2.

Pre koho sú reklamné plochy určené?

Plochy sú určené pre každého, kto sa chce zviditeľniť. Či už ste jednotlivec, malá firma alebo veľká korporácia.

3.

Aké druhy reklamných plôch si môžem prenajať?

Je možné prenajať si plochu pre banner okolo areálu eXtreme parku, miesto vlajku na plážovom ihrisku, logo umiestnené v informačnom letáku fitness centra, video premietajúce vo fitness centre a video premietajúce v letnom kine.

4.

Je možné kombinovať prenájom jednotlivých reklamných plôch?

Prenájom jednotlivých plôch nie je možné navzájom kombinovať. Službu je možné využiť len samostatne. V prípade, že chcete prenajať viacero reklamných plôch, je možné využiť Exkluzívny balík služieb.

5.

Čo je exkluzívny balík služieb?

Balík reklamných služieb predstavuje vhodnú kombináciu reklamných plôch a je možné si ho objednať za zvýhodnenú cenu. Balíky sú delené na dobu 3 mesiacov so zľavou 5 %, na 6 mesiacov so zľavou 7 %, na 9 mesiacov so zľavou 12 % alebo na 12 mesiacov so zľavou 20 %. Balík na 9 a 12 mesiacov obsahuje 2 ks bannerov a 2 ks vlajok (beach flags).

6.

Ako sú uvádzané ceny reklamných plôch a balíkov služieb?

Všetky ceny za jednotlivé reklamné plochy a služby a balíky sú uvádzané bez DPH.

7.

Čo zahŕňa cena za reklamné plochy a balíky služieb?

Cena reklamných plôch a balíkov služieb zahŕňa len samotný prenájom.

8.

Čo nezahŕňa cena za reklamné plochy a balíky služieb?

Cena nezahŕňa grafické, produkčné, inštalačné a iné práce.

9.

Koľko stoja dodatočné práce k reklamným plochám a balíkom služieb?

- Jednorazová tlač bannera 50 €
- Montáž bannera 10 €
- Jednorazová tlač vlajky 50 €
- Montáž vlajky 10 €
*Všetky ceny sú uvedené bez DPH.

10.

Koho môžem kontaktovať v prípade záujmu o reklamnú plochu?

V prípade záujmu o reklamnú plochy nám môžete zavolať na naše marketingové oddelenie na mobilné čísla +421 918 893 641 alebo +421 915 863 529. Môžete nám tiež zaslať správu na našu e-mailovú adresu reklama@licity.sk.

Dennodenne sa stretávate s problémami s parkovaním? Ponúkame vám na dlhodobý prenájom 9 vnútorných a 24 vonkajších parkovacích státí situovaných v centre Žiliny, odkiaľ sa viete na pešo pohodlne dostať presne tam, kam potrebujete.

1.

Čo je vyhradené parkovacie miesto?

Je priestor výhradne určený na parkovanie len pre vaše vozidlo. Vyhradené miesto je riadne označené (EČV, názvom firmy, alebo inak podľa požiadaviek).

2.

Kde sa nachádzajú vnútorné parkovacie miesta?

Garážované parkovacie miesta sa nachádzajú v polyfunkčnom objekte WellPark na 1. podzemnom podlaží. Objekt je situovaný v priamom centre mesta na ulici Sad na Studničkách v Žiline.

3.

Kde sa nachádzajú vonkajšie parkovacie miesta?

Vonkajšie parkovacie státia sú situované na ulici Pivovarská v priamom centre mesta Žiliny.

4.

Je potrebné mať pre vstup do centra kartu Rezidenta?

Nie, parkovacie miesta PIVOVARSKÁ a WELLPARK sú umiestnené v oblasti centra, kde nie je nutný vstup cez zónu, a kde nie je potrebná karta Rezidenta.

5.

Ako je zabezpečené vnútorné parkovacie miesto?

Parkovacie miesto je riadne označené číslom a označením podľa vašej požiadavky (napr. EVČ, názov spoločnosti a pod.). Vstup k parkovaciemu miestu je riešený prostredníctvom diaľkového ovládača a okrem vás sa do objektu nikto nedostane. Vstup do objektu je monitorovaný kamerovým systémom.

6.

Ako je zabezpečené vonkajšie parkovacie miesto?

Parkovacie miesto je riadne označené číslom a označením podľa vašej požiadavky (napr. EVČ, názov spoločnosti a pod.). Na parkovacom mieste je inštalovaná automatická parkovacia zábrana na diaľkové ovládanie. Disponuje funkciou alarmu v prípade, ak sa niekto pokúsi otvoriť zábranu manuálne, bez kľúča alebo diaľkového ovládača, vydáva hlučný varovný zvukový signál.

7.

Pre koho sú parkovacie miesta určené?

Pre každého, kto uvažuje o dlhodobom parkovaní, či už hľadáte miesto pre svoj automobil kvôli bývaniu, alebo hľadáte miesto pre svojich zamestnancov, ktorí nemajú kde nechať svoje vozidlá, keď prichádzajú do zamestnania.

8.

Koľko parkovacích miest si môžem prenajať?

Môžete si prenajať toľko parkovacích miest, koľko ich bude v danom čase dostupných, tzn. jedno, dve, ale aj všetky.

9.

Na aký dlhý čas si môžem parkovacie miesto prenajať?

Parkovacie miesto si môžete prenajať na minimálne obdobie, resp. obdobie 1 roka.

10.

Aká je cena vnútorného parkovacieho miesta?

Cena vnútorného parkovacieho miesta WELLPARK je 180 € s DPH/mesiac s podmienkou minimálnej dĺžky nájmu na 1 rok.

11.

Aká je cena vonkajšieho parkovacieho miesta?

Cena vonkajšieho parkovacieho miesta PIVOVARSKÁ je 120 € s DPH/mesiac s podmienkou minimálnej dĺžky nájmu na 1 rok.

12.

Koho môžem kontaktovať v prípade záujmu o parkovacie miesto?

V prípade záujmu o parkovanie nám môžete zavolať na našu bezplatnú infolinku 0800 500 120, alebo nám môžete zavolať na mobilné číslo +421 907 854 587. Môžete nám tiež zaslať správu na našu e-mailovú adresu parkovanie@licity.sk.